۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

ستاره دار


وقتی که بچه بودم برای خودم کلی ستاره داشتم.هر شب که به رخت خواب می رفتم آنقدر از پنجره ی اتاق ستاره ی خودم را که به نظر خودم از همه زیبا تر و پر نور تر بود نگاه می کردم که خوابم ببرد.

ستاره پیدا کردن توی آسمان پر ستاره خیلی آسان بود.

الان هم که بزرگ شده ام هنوز به راحتی می توانم برای خودم ستاره پیدا کنم؛هر بار که انگشتانم را بالا ببرم، هر بار که دهانم را باز کنم و هر بار که اعتراض کنم می توانم یک ستاره به ستاره هایم اضافه کنم!!

یک ستاره که گاهی اوقات خونیست!

۱ نظر:

  1. bache k budam fekr mikardam setare am ro peida kardam ama bozorgtar k shodam behem goftan k un zohre bude na setareye morede nazare man ama baram fargh nakard goftam pas zohra ro be namam bzanid!
    bayad dar k nare setare kashtan motevajeh bashim setara ro to asemun ki mikarim shayad asemuni k dare setare barun mishe gharar nabashe balaye sare ma bemune!

    پاسخحذف