۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

یه یادداشت کوچیک رک و پوست کنده



از کجا باید شروع کرد؟
 رشته های دانشگاهی یکی یکی حذف می شوند استادها یا بازنشسته می شوند یا اخراج و دانش آموزان در نظام آموزشی دچار گردابی می شوند که راه فراری ندارد تا برسند به سد بزرگی با نام کنکور و بعد از کنکور اگر شانس آورده باشی راهت را درست انتخاب کرده ای. ریاضی هنوز رشته ی برتر است و طبق این تصور غلط که رشته ی انسانی  جای بچه های تنبل است اوضاع رشته ی انسانی بهبودی پیدا نمی کند  و اگر نخواهی کورکورانه به کارت ادامه بدهی دچار کشمکشی می شوی که پایانی ندارد. علم بهترست یا ثروت؟ یا اصلا علاقه؟! هر پاسخی که به این سوال بدهی مهم نیست، هیچ چیز آینده ی تو را تضمین نمی کند... 

۹ نظر:

  1. آقا انوش ( پسر عمو)۱۰ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۳۶

    اصلا مگر آینده ای هم وجود دارد؟ چشم تا جایی که می بیند سیاهی است و صبحی هم پشتش پنهان نشده ، دیرگاهی هم نیست که در خانه همسایه من خوانده خروس ، خروس را سر بریدند زرشک پلو درست کردند.

    پاسخحذف
  2. شادی ای که کمرش درد می کنه نمی دو نه چرا۱۲ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۵۹

    چه عجب انوش یه نشانه ای ز خود در داد!
    انوش خیلی بدی حالا با این حرفی که زدی من دیگه تا آخر عمر لب به زرشک پلو نمی زنم.اصلا.
    به حانیه:
    ........................................................................................................................................................................................................جای خالی را پر کنید.

    پاسخحذف
  3. یعنی کیاندخت گل عینکی،ما رفتیم انسانی...شما رفتی ریاضی..هنوز هم من گاوم هم تو!چه توفیری کرد؟وقتی همه گاویم خب بریم تویله که بهتره...ولی نه ما گاو نیستیم،می خوان گاو باشیم!وللی مطمئن باش بعد از کنکورم هیچی تغییر نمی کنه...چون ما ایرانی هستیم و این گردابی که میگی،حتی اگه دورمون نباشه تو مغزمون هست...اسمش می شه گه گیجه ی دائمی...و اینکه نیومدی انسانی چیز زیادی رو از دست ندادی،همونطوری که من چیز زیادی به دست نیاوردم...بعدشم دلم کپک زد یه نظر تو این وبلاگ مزخرف من بذار دیگه...آقا انوش با شما هم هستم هی این ممد صفاری ما رو خجالت می ده،شمام یه بخاری نشون بدین...اه اصن من دیگه نمی خوام...یعنی چی؟؟؟؟

    پاسخحذف
  4. یه جایی‌ خوندم خواستن توانستن هست عمل سخت هست ولی غیر ممکن نیست

    دوباره سلام

    پاسخحذف
  5. تو هم مثه من به آخرش رسیدی؟روزایی شروع شدن که حس مس کنم تو مغزم جز هوا چیز دیگه ای نیست...گاهی هم نسیم نمناک غم می وزد!

    پاسخحذف
  6. گاهی نسیم غمناک غم می وزد و می پرسند چرا بی حسی چرا دوری چرا...هیچ چیز واسم مهم نیست هیچی...

    پاسخحذف
  7. به این می گن انکار کردن با تمام وجود!! با تمام وجودم دارم دروغ می گم...

    پاسخحذف
  8. خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خخخخخخخخخخخخیییییییلللللللییییی مزخرفی!!!!!!! منم می خواستم بیام سینما پیش فاططه 2
    یعنی چی؟؟؟؟؟
    اااااااه

    پاسخحذف